nedjelja, 14. travnja 2019.

Otuđenje od roditelja - Vijesti - Europa


Karen Woodall, veljača 2019.
Rumunjska
Interdisciplinarni pristup rješavanju sudskih sporova koji uključuju maloljetnike u slučajevima otuđenja od roditelja, Konferencija 16 – 17. Svibnja 2019, Bukurešt, Rumunjska
Bukureštanski Sud, u suradnji s nevladinom udrugom APISET (The Art of Innovative Projects in Education, Health and Tourism) po prvi put u Rumunjskoj organizira međunarodni kongres posvećen isključivo otuđenju djece djece od roditelja.
Dr. Simona Maria Vladica, organizatorica konferencije, kaže: „Ovo je prvi međunarodni kongres u organizaciji tijela javne vlasti koje se bavi ovim područjem, tj. najvećega rumunjskog suda koji rješava slučajeve otuđene djece. Riječ je o tribunalu (drugoj instanci u sudskom redosljedu, čija je odluka konačna) koji je prepoznao ozbiljnost pojave otuđenja od roditelja te želi organizirati ovo stručno usavršavanje sudaca, u cilju njihove dodatne specijalizacijeu ovom osjetljivom području. Ciljnu publiku čine isključivo suci (suci i državni odvjetnici) koji sudjeluju u rješavanju ove vrste sporova. Psiholozi su također dobrodošli.
Nadalje, planiramo poboljšati zakonodavstvo u Rumunjskoj, izmijeniti relevantan zakon i/ili dodati odnosno promijeniti neke njegove članke.
Stručnjaci u ovom području iz čitavoga svijeta dva će dana na spomenutoj konferenciji zajedno raditi na  iznalaženju načina za uspješnu borbu protiv otuđenja od roditelja uz primjenu zajedničke roditeljske skrbi i značajnog osobnog angažmana. Nepoštovanje mjera kojima se regulira skrb nad djecom, uznemiravanje te zlostavljanje maloljetnika u Rumunjskoj podliježe kaznenom progonu.
Tijekom kongresa, renomirani će stručnjaci u ovom području, kako iz zemlje tako i iz inozemstva (suci, tužitelji i psiholozi) govoriti o osjetljivim temama vezanim za razne slučajeve emocionalnog zlostavljanja kojemu roditelji pri razvodu izlažu svoju maloljetnu djecu.
Glavni je cilj konferencije teorijskom i praktičnom obukom sudaca, sudskih savjetnika i državnih odvjetnika omogućiti stjecanje znanja i vještina kojima će navedeni moći prepoznati slučajeve emocionalnog zlostavljanja roditelja nad djecom i provesti odgovarajuće mjere kako bi takve slučajeve analizirali te primijenili učinkovite programe i kaznili roditelja zlostavljača tako što će mu oduzeti skrb i dijete dodijeliti otuđenom roditelju - žrtvi.
Fokus ove konferencije jest na djelovanju, kao i na dijalogu, a namijenjena je stručnjacima koji rade u predmetnoj domeni.
Prema rasporedu, Nick i ja ćemo svoje izlaganje održati drugoga dana konferencije. Radujemo se suradnji s dr. Vladicom koja već dugo vizionarski radi na iznalaženju rješenja za probleme otuđenja od roditelja u Rumunjskoj.
Za više informacija, molimo koristite kontakt: dr.simonavladica@gmail.com

European Association of
PARENTAL ALIENATION PRACTITIONERS (EAPAP)[i]
Izrada (utvrđivanje) standarda u praktičnom djelovanju – EAPAP
EAPAP je svoju drugu konferenciju održala prošle godine u Londonu i sada je usredotočena na izradu standarda za stručnjake koji rade s otuđenom djecom i obiteljima.
Standardi koje EAPAP uspostavlja predstavljeni su na konferenciji u Londonu, a odobrili su ih i potvrdili prisutni eksperti, sudionici toga skupa.
Međunarodno prihvaćeni standardi prakse već postoje:
·       Povezivanje pravnih rješenja i mentalnog zdravlja radi osiguranja sudski određenih mjera čija je učinkovitost potvrđena u radu s otuđenom djecom
·       Diferencijacija između odvajanja i otuđenja od roditelja, pomoću postojećih skala i modela
·       Jasna diferencijacija puta kojim je dijete dovedeno do stanja patološkog splittinga te izrada pisanog plana tretmana koji dobivaju roditelji nakon završene procjene
Načela najbolje prakse
·       Korištenje kombiniranih načina procjene i načina liječenja
·       Prvi susret djeteta s odbačenim roditeljom treba upriličiti tijekom postupka procjene
·       Tretman koji se temelji na načinu zlostavljanja djeteta utvrđuje sljedeće:
-        tko ima moć nad djetetom
-        značajnu emocionalnu i psihološku štetu nanesenu djetetu induciranjem i poticanjem patološkog splittinga
-        mogućnosti za neodgodivo uklanjanje daljeg rizika
Dodatna načela
·       Terapijski postupak može započeti tek nakon obnovljenog kontakta s otuđenim roditeljem
·       Kontrolu nad djetetom od strane roditelja otuđitelja s kojim je dijete u savezu treba ograničiti svim raspoloživim, zakonski dopuštenim sredstvima
·       Nužno je shvatiti da je poremećaj ličnosti inkompatibilan s terapijskim postupkom dok je dijete s roditeljem koji pati od poremećaja ličnosti
EAPAP ima za cilj promicati standarde kroz edukaciju sudaca i uključenih djelatnika u obiteljskim predmetima te pokazujući kako provjereni načini intervencija osiguravaju uspješne ishode na obiteljskim sudovima.
U tijeku je dostaljvanje dokumenta pod nazivom Judicial Training Programme[ii] svim drzavama potpisnicama EAPAP, kao i organizacija obuke za djelatnike državnih službi koji su u izravnom kontaktu sa strankama.
U travnju ove godine, Family Separation Clinic organizira obuku za europske stručnjake u ovoj domeni, čime će e postaviti temelj za razvoj usluga sukladno EAPAP standardima.
Partneri u EAPAP projektu uključuju suce, odvjetnike, psihijatre i psihologe iz 14 europskih zemalja.
______________________________________
Poveznica na izvornik (copy-paste): https://karenwoodall.blog/2019/02/19/parental-alienation-news-europe/?fbclid=IwAR03It2v2Ar5Lt9DsSJGvnPaNmUKMDxCVO3CMXHBlviLEk34DGDHnH3VBRc


[i] Europska udruga stručnjaka za otuđenje od roditelja
[ii] Program obuke pravosudnih djelatnika

Broj komentara: 5:

  1. NAJBOLJI ONLINE LJUBAVNI SPELL CASTER JE DOBIO SVOJ LJUBAVNIK, MUŠKO, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJEGOVO POGON NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za međunarodne tvrtke Apache Corporations, upoznao sam Babu Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao sam tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj tvrtki, bio sam uništen i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla s mojom djecom i ovaj posao je bio moj put natrag u dobar život i vraćanje moje obitelji. Nakon moje konzultacije s Babom Nosom, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao duhovnoj čaroliji i moćima Baba Nosa. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. Može vas obogatiti bez krvnih rituala, vratiti vašu bivšu ženu, bivšu suprugu, bivšu prijateljicu ili djevojku samo ako danas možete pisati ili WhatsApp baba Nosa
       2349083639501. ako imate problema sa sljedećim?;
    (1) Ako želite svog bivšeg natrag.
    (2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
    (3) Želite biti promaknuti u svom uredu.
    (4) Ako vam je potrebna moć da osvojite sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija zapovjednog tona
    (8) Zaštitni prsten

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ovdje sam da vam kažem malo o tome kako sam vratio svoj hsnabd uz pomoć sjajnog čovjeka po imenu Dr. Amiso. Moje ime je Božena Miho, iz Splita, Hrvatska. Nakon deset godina braka, moj suprug i ja vodili smo svađu ili drugu, sve dok me napokon nije napustio i preselio u Teksas, da budem s drugom ženom. Osjetio sam da mi je život gotov i moja djeca su mislila da više nikada neće vidjeti oca. Pokušala sam biti snažna samo za djecu, ali nisam mogla kontrolirati bol koja me muči, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom, jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Svaki dan i noć razmišljam o njemu i uvijek želim da mi se vrati, stvarno sam se uznemirio i trebala mi je pomoć, pa sam potražio pomoć na mreži i naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da Dr.Amiso može pomoći da vratim predmete brzo. Tako sam osjećao da ću ga probati. Kontaktirao sam ga i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, a onda je za mene napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaje mene i djeca, tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koju je nanio meni i djeci. Od tog dana naš je brak sada bio jači nego prije, a sve zahvaljujući Dr.Amisu. on je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je Dr.Amiso pravi i moćan rezač štapova da ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogli svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svog Ex-a nazad ili se vaš muž preselio u drugu ženu, želite biti prepoznati u svijetu ili o problemu s rakom, želite se vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili slučajevi razvoda, zdravstveni ili bračni problemi, promicanje posla i uspjeh, uopće ništa, nemojte odustani, prestani plakati, odmah se obrati ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegove osobne adrese e-pošte na: herbalisthome01@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdrav moje ime je radost i ja sam iz hrvatske, ovdje sam da vam kažem što je DR ALABA učinio u mom životu, prije 4 godine upoznajem Jamesa i od tada smo počeli izlaziti, jako se volimo, sve do zadnjeg tjedan ovdje kad se vratio iz kuće svojih prijatelja i rekao da se više ne može vjenčati sa mnom da mi nismo noge jedni za druge, stvarno me srce zbunilo i zbunilo pa sam otišao ohline tražeći rješenje kako da ga natjeram zavoli me, sve dok nisam došao, stekao sam test o sličnoj mojoj situaciji i kad to kažem, bio sam upućen u kontakt, tako sam i učinio, napišem mu i kažem mu o onome što trenutno prolazim, samo se nasmijao i rekao da sam na pravom mjestu i ne bih se trebao previše brinuti da će me do 14 sati sljedećeg dana nazvati, rekao sam dobro, tu noćnu prolazio sam previše posla i došao sam kući vidjevši njegov promašeni poziv bio sam iznenađen, ali nisam ga nazvao nekoliko sati kasnije, nazvao me opet rekavši da mu je žao ono što mi je učinio da taj dan nije bio on sam i da mu je žao zbog onoga što mi je učinio, bio sam šokiran, ali još uvijek vjerujem u ono što mi je dr. alaba rekao i sve mi je to bilo poput filmova, i sad smo zajedno i on me zaprosio tog dana i vjenčali smo se, a sad živim sretno sa svojim mužem, pa ako ga želite kontaktirati možete ga dobiti s ovom adresom e-pošte: dralaba3000@gmail.com ili možete kontaktirajte ga preko whatsappa: 2349071995123 želim vam sve najbolje .....

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog čega se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i rastao se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim, što mi zaista čini život jadnim. dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR ALABA -i, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam prolazila pa sam ga kontaktirala na: (dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu, sve mi je rekao treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na okupljanje da vrati mog muža što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacao čaroliju ljubavi. Bilo je pravo čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je potpuno spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazvati dr ALABU i reći mu što se događa trenutak, a također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila da zatrudnim, a zatim me uputio kako ga koristiti prije nego što upoznam muža. Evo, nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, stvarno sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR ALABU jer je spasio moju vezu i koja mi također daje djecu koju danas s ponosom mogu nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješite i svojoj obitelji donosite sreću. Ljubazno se obratite DR ALABA -i putem e -pošte na: (dralaba3000@gmail.com). Ili mu pošaljite WhatsApp/ Viber putem +1 (580) 373-2215 Doista, Bog je poslan da dovede izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Postoji čovjek kojem vjerujem i čini čuda s čarolijama, zove se DR WALE. spasio je moj brak prije devet godina svojom čarolijom. Moj muž je podnio zahtjev za razvod i bilo je vrlo neugodno, sramotno i srceparajuće, počela sam tražiti pomoć na internetu kada sam vidjela različita svjedočanstva u kojima su ljudi cijenili DR WALE-a što im je pomogao da obnove vezu pa sam ga kontaktirala putem WhatsAppa: +2347054019402 za pomoć i on se odazvao i obećao da će mi pomoći da obnovim svoj brak svojom čarolijom. Učinila sam kako mi je rekao i nekoliko dana kasnije moj se muž vratio moleći me na koljenima da mu oprostim i prihvatim ga natrag. Otkazao je razvod, sad je devet godina, a mi smo još uvijek u sretnom braku. Nastavit ću cijeniti DR WALE-a jer je on Bog na Zemlji. On može pomoći i vama. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši