Karen
Woodall, 9 Nov 2018
U
radu na obiteljskom sudu, često nailazim na ono što nazivam Principom parelenog
svemira (PPS). PPS je ono od čega pate Socijalni Radnici koji su, čini se,
educirani vjerovati da se treba povjerovati što god djeca kažu te da zahtjevi i
traženja djece trebaju činiti srž dobre prakse u vezi s djecom.
Smatram
da je PPS uzrok toga da Socijalni Radnici ne vjeruju presudama, čak ni
presudama viših sudova, i da ih ih to navodi da se toliko vode glasom djeteta
da su u stanju zatomiti bilo kakvo racionalno razmišljanje. Rad u paralelnom
svemiru čini se da dovodi do toga da socijalni radnici ili smatraju da su
superiorni u svojoj analizi slučaja, ili da imaju nesrazmjerno veliko pravo na
vlastito shvaćanje slučaja (što je, nažalost, u mnogim situacijama i istina).
Problem s PPS-om, međutim, jest da se ne uspijeva održati pri analizi, osobito
na sudu.
Zato
je bilo zanimljivo čitati HHJ Bellamy’s criticism, kritiku socijalnog
radnika u slučaju otuđenja od roditelja, koja je objavljena ovoga tjedna.
U
odnosu na izviješće Socijalnog radnika koji je radio na slučaju, HHJ Bellamy je
bio vrlo kritičan, rasvjetljavajući nama, koji pokušavamo pomoći djetetu,
najproblematičnije dinamike u takvim slučajevima.
211.
U ovom slučaju,
propust gospođice S da pažljivo pročita dokumente znači da prethodne bilješke o
činjenicama i njihova važnost nisu uzeti u razmatranje. Također je previdjela
prethodnu sudsku procjenu (posebice) majke i zato nije uzeta u obzir pri
donošenju začljučaka nakon nove procjene. Kad se to spoji s očitim nedostatkom
znanja i iskustva gospođice S u području otuđenja od roditelja, prosudbe koje
ona iznosi, postaju krajnje upitne.
212.
Sljedeća ozbiljna
zamjerka izviješću gospođice S je da, čini se, njezin pristup nije da bi se
djetetova mišljenja trebala saslušati i ozbiljno razmotriti, već da im se
uvijek treba vjerovati i reagirati pod pretpostavkom da djeca navode istinu.
Istakla je da je D bio konzistentan u svojim izjavama. Jasno je da nije
razmotrila mogućnosti da ono što ona smatra konzistencijom, može zapravo biti
naučeno. U svojem je usmenom iskazu gospođica S vrlo otvoreno izjavila da nije
razmatrala govori li D istinu. “Vjerujem onome što je kazao”, rekla je.
Također, izgleda da je njezino stajalište da su želje i osjećaji D od najveće
važnosti, a ne njegova dobrobit.
213.
Cjelokupni pristup gospođice S temelji se na
uvjerenju da je D žrtva višekratnog fizičkog zlostavljanja od strane oca. Na
pitanje je lii pročitala izviješće g. Spoonera o drugom sastanku s D.
Odgovorila je da nije. Još više zabrinjava njezina izjava da ni u jednom
trenutku nije vidjela D skupa s ocem.
214.
U odnosu na nalaz
koji se temelji na iskazu, sa žaljem utvrđujem da ništa u izviješću gospođice S
ne pomaže sudu u određivanju je lli što od onoga što sud istražuje istinito. To
mi izviješće ne pomaže ni u utvrđivanju pitanja dobrobiti djeteta. Ono se
temelji na neadekvatnom čitanju dokumenata, pogrešnom razumijevanju povijesti
slučaja, nedostatku relevantnog iskustva ili znanja u rješavanju slučajeva
otuđenja od roditelja i nedostatku razumijevanja o pristupu procjeni i
reagiranju na izjave djeteta.
Tijekom
godina u svojem sam se radu više puta suočila sa socijalnim radnicima koji nisu
imali ni iskustva ni sposobnosti procijeniti dokaze, čak ni kad već postoji
sudska odluka u kojoj je navedeno da je dijete otuđeno. U takvim okolnostima,
bez snažnog upravljanja dinamikom, uz tijek koji ide kontra svega što trebamo
činiti da bismo pomogli preslagivanju obiteljske dinamike, ishod je neizbježno
taj da dijete ostaje otuđeno i svaka intervencija propada.
Ono
što se u zbilji događa jest da se djetetovi nezdravo prilagođeni i defenzivni
zahtjevi ropski slijede, a to znači i da se učvršćuje stanje psihološkog
splitinga. Ono što socijalni radnici u takvim okolnostima čine jest daljnje
zlostavljanje djeteta, evo kako.
Dijete
koje koristi obrane psihološkog splitinga, bez obzira na to kako je uvedeno u
to stanje, nema vlastite autentične izričaje, već nezdravo prilagođene,
defenzivne izričaje. Ovo je vrlo jednostavan opis kako psihološki splitting
dovodi do ulaska djeteta u stanje obrane saveza s jednim i stanje odbacivanja
drugog roditelja.
(Ovaj
je diagram prilagođen iz: Franz Ruppertovog koncepta traumatskog splittinga u
njegovoj knjizi Splits in the Soul – Green Balloon Publishing 2011)
Kad
socijalni radnici slijede zahtjeve djeteta bez analize, oni zapravo slijede
zahtjeve koji dolaze iz defenzivnog dijela djeteta. Tu je se može vidjeti
koliko je za dijete zapravo štetno slijediti te zahtjeve.
U
nekim sam slučajevima svjedočila kad je dijete govorilo iz defenzivnog dijela
svojeg podijeljenog bića i vidjela sam da se, kad se tomu neupitno vjerovalo,
splitting povećao, što je vodilo do eskalacije nevjerojatnih optužbi bez
ikakvih dokaza u prilog tih optužbi. To je današnje suđenje vješticama, zato
što se onomu što djeca govore neupitno vjeruje, što ponekad dovodi do posebne
vrste ludila koje nastaje kad psihološki splitting počne dovoditi tim koji radi
s djetetom u međusobne sukobe. U situacijama kad se dopušta da nas vodi
nezdravo prilagođeni glas djeteta, svatko je u opasnosti od infekcije tim ludilom
koje čini da ljudi dijele svoje osjećaje u potpuno prave/krive, dobre/loše,
zdrave/sulude.
Potreban
je Sudac hladne glave, s bitnim znanjima i čvrstim stavom, da bi takvu vrstu
dinamike kao što je otuđenje od roditelja, držao pod kontrolom. Na sreću, (iako
mu je u presudi promakla činjenica da je otuđenje od roditelja navedeno u
ICD-11), HHJ Bellamy jest takav sudac.
Kad
sudac kontrolira ring i provede se intervencija koja je usmjerena na
traumatizirani dio djeteta tako da podijeljeni dijelovi mogu zacijeliti, defenzivni
glas djeteta više nije potreban i problem otuđenja je riješen.
Što
nas ponovno dovodi do socijalnog rada i načina na koji se glas djeteta ropski
slijedi. Budući da socijalni radnici imaju tako nesrazmjernu moć, zašto im još
uvijek nedostaje razumijevanje iako u svijetu raste razumijevanje rizika za
djecu čiji su roditelji razvedeni? Jedan od razloga je taj što njihovu
obrazovanju nedostaje točno poznavanje psihologije djeteta, drugi je da nemaju
psihološkog osposobljavanja, što znači da ih u radu s obiteljima često vode
njihovi osobni psihološki problemi.
Što
zapravo znači da socijalnim radnicima nije mjesto u radu s obiteljima pogođenim
situacijama gdje dijete koristi psihološki splitting kao obranu u situaciji
razvoda roditelja. Razlog je taj da oni unošenjem vlastitog nedostatka
razumijevanja i osobnih neriješenih problema u tu situaciju, ono što oni zaista
čine, dalje zlostavljaju dijete time što ne uspijevaju prepoznati dilemu u
kojoj ono jest.
Neosposobljeni,
nesvjesni socijalni radnik može nanijeti neizrecivu štetu djetetu u slučaju
otuđenja od roditelja.
Kako
bi jednostavno bilo podučiti socijalne radnike o tome kako i zašto dijete u
situaciji razvoda roditelja koristi psihološki splitting kao obranu.
Koliko
bi patnje moglo biti spriječeno, kako za djecu tako i za obitelji.
Uskoro
će doći dan kad ćemo se osvrnuti i pitati se kako i kad se to ludilo
događalo tijekom tako dugog vremena, budući da su informacije o tome što se
događa djeci tako lako dostupne, a već su dostupne i intervencije koje problem
u djece rješavaju prema međunarodno priznatim standardima prakse.
Do
tad se nastavlja atmosfera suđenja vješticama u slučajevima djetetova
korištenja psihološkog splittinga radi obrane (otuđenja od roditelja).
Poveznica na izvornik (copy-paste): https://karenwoodall.blog/2018/11/09/the-modern-day-witch-trials-social-work-and-the-voice-of-the-child/
NAJBOLJI ONLINE LJUBAVNI SPELL CASTER JE DOBIO SVOJ LJUBAVNIK, MUŠKO, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJEGOVO POGON NA WHATSAPP: +2349083639501
OdgovoriIzbriši-Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za međunarodne tvrtke Apache Corporations, upoznao sam Babu Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao sam tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj tvrtki, bio sam uništen i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla s mojom djecom i ovaj posao je bio moj put natrag u dobar život i vraćanje moje obitelji. Nakon moje konzultacije s Babom Nosom, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao duhovnoj čaroliji i moćima Baba Nosa. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. Može vas obogatiti bez krvnih rituala, vratiti vašu bivšu ženu, bivšu suprugu, bivšu prijateljicu ili djevojku samo ako danas možete pisati ili WhatsApp baba Nosa
2349083639501. ako imate problema sa sljedećim?;
(1) Ako želite svog bivšeg natrag.
(2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
(3) Želite biti promaknuti u svom uredu.
(4) Ako vam je potrebna moć da osvojite sudski predmet
(5) Bilo koji oblik čarolije
(7) Čarolija zapovjednog tona
(8) Zaštitni prsten
Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.
OdgovoriIzbriši